Wednesday 12 December 2012

Wanita dan masaalah hormon


Masaalah ketidakseimbangan hormon (imbalance hormone) ,menyebabkan berkurangnya gairah seksual , dan masalah rahim (reproduksi).  Masalah ini biasanya berlanjut pada masalah tiroid, ovary, prostat, uterus,fibroid, endrometritis, dan kanser rahim.

Tanda-tanda di tangan wanita yang mengalami permasalahan ketidak seimbangan hormon adalah :
  • Telapak tangan berwarna merah pucat, terdapat urat berwarna biru dan terlihat sangat ketara.
  • Telapak tangan licin/kesat dan kulit telapak tangan kering 
  • Terdapat tanda seperti bulan sabit terbalik hanya dikuku ibu jari menandakan hormon dalam keadaan seimbang.  Sebaliknya apabila tanda bulan sabit terbalik tersebut ada di semua kuku, atau ada di kuku-kuku yang lain selain ibu jari menandakan terdapat masalah ketidak seimbangan hormon. 

  • Jari kelingking membengkak menandakan berkurangnya kemampuan seks (lemah sahwat)
  • Jari kelingking bengkok (pada wanita) menandakan masalah kesuburan yang rendah

      Simptom (gejala) dari masalah ketidakseimbangan hormon akan menyebabkan kurang keinginan (gairah) seks, perasaan rendah diri, kemurungan dan stres berpanjangan.
 
p/s  FIRMAX3 sebagai penstabil hormon yg sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon semulajadi terbaik ,merupakan bintang baru dlm bio perubatan yg lebih efetif dan berkesan .dgn terapi hormon mengunakan firmax3 ,sedikit urutan dinadi tangan berserta sedikit urutan di ari2 dibawah perut membantu pemulihan hormon dan meningkatkan metabolisma .dlm beberapa hari akan merasa kelainan dan perubahan ketara berbanding sebelumnya .
MUDAH DAN TERBUKTI BERKESAN .

No comments:

Post a Comment